Plattdüütsch

Traditionell sind im Elbe-Weser-Dreieck zwei Sprachen zuhause: Plattdeutsch und Hochdeutsch. Seitdem die Welt in den letzten Jahren enger zusammengerückt ist, sind zwischen Elbe und Weser aber auch viele andere Sprachen zu hören:

„Moin“ also: Die Förderung der niederdeutschen Sprache ist eine wichtige Aufgabe des Landschaftsverbandes Stade. Wie die niederdeutsche Kultur zwischen Elbe und Weser aussieht und was der Landschaftsverband Stade tut, damit Plattdeutsch in seiner Region erhalten bleibt und gesprochen wird, darum geht es auf diesen Seiten – natürlich zweisprachig: op Plattdüütsch und auf Hochdeutsch.

In dat Land twüschen Elv un Werser sünd traditschonell twee Spraken tohuus: Plattdüütsch un Hoochdüütsch. Siet de Welt in de letzten Johren enger tohooprückt is, gifft dat man twüschen Elv un Werser ok vele annere Spraken to hören.

„Moin“ also: En vun de wichtigsten Opgaven vun ’n Landschopsverband Stood is dat Föddern vun de plattdüütsche Spraak. Woans de nedderdüütsche Kultur in dat Land twüschen Elv un Werser utsüht un wat de Landschopsverband Stood deit, dat Plattdüütsch in sien Region erholen blifft un snackt warrt, dorüm geiht dat op düsse Sieden – kloor in twee Spraken: op Plattdüütsch un op Hoochdüütsch.