„bannig wat los“: Akschonen un Veranstaltens

Freedag is Plattdag 2022

Postkoort vun „Platt is cool“

As Deel vun de neddersassische Kampagne „Platt is cool“ is ok de Oproop „Freedag is Plattdag“ entstahn. De schall Lust maken to ´t Platt snacken an jeden Freedag in ´n Plattdüütsch-Maand September. Jedeen, de sik betlang nicht troot hett, Plattdüütsch to snacken, kann dat an ’n Plattdüütsch-Freedag eenmol proberen. All Plattsnackers schüllt nu ok mit de hoochdüütschen Frünnen Plattdüütsch snacken.

De Akschoon is vun de Landschopen un de Regionalen Lannsämter för School un Billen in Gang bröcht worrn. De Böverste is al siet vele Johren de Ministerpräsident Stephan Weil.

To dat Motto gifft dat ok Materiol, dat över den Landschopsverband Stood bestellt warrn kann: Anstekers, Postkoorten, Lehrkartons un Plakoten, de in ´n Septembermaand för all Lüüd to sehn ween schüllt, üm all to ’t Platt snacken to kriegen.

Scholen, Verenen oder annere Lüüd köönt düt Materiol hier bestellen:

Bestelladresse:
Geschäftsstell Landschopsverband Stood
Johannisstraße 3 (Im Johanniskloster) | 21682 Stade
Tel.: 0 41 41 – 46 300 | Fax: 0 41 41 – 47 163
E-Mail: rolapp@landschaftsverband-stade.de

Mehr Informatschonen över de Kampagne „Platt is cool“ finnt Se hier.

Als Teil der niedersächsischen Kampagne „Platt is cool“ ist auch der Aufruf „Freedag is Plattdag“ – „Freitag ist Platttag“ entstanden. Dieser will zum Plattsprechen an Freitagen im Plattdeutsch-Monat September animieren. Jeder, der sich bisher nicht getraut hat, Plattdeutsch zu snacken, kann es am Plattdüütsch-Freedag einmal probieren. Die „alten Hasen“ in Sachen Plattdeutsch sollen nun auch mit Gesprächspartnern, mit denen man bislang auf Hochdeutsch verblieben ist, Plattdeutsch reden.

Ins Leben gerufen wurde die Aktion von den Landschaftsverbänden und den Regionalen Landesämtern für Schule und Bildung. Schirmherr ist schon seit einigen Jahren der Ministerpräsident Stephan Weil.

Passend zum Motto gibt es viele Materialien, die über den Landschaftsverband Stade bestellt werden können: Buttons, Postkarten, Lernkartons und Plakate, die im September an öffentlichen Orten zu sehen sein sollen, um alle zum Platt snacken anzuregen.

Schulen, Vereine oder andere Institutionen können diese hier bestellen:

Bestelladresse:
Geschäftsstelle Landschaftsverband Stade
Johannisstraße 3 (Im Johanniskloster) | 21682 Stade
Tel.: 0 41 41 – 46 300 | Fax: 0 41 41 – 47 163
E-Mail: info@landschaftsverband-stade.de

Mehr Informationen zur Kampagne „Platt is cool“ finden Sie hier:

Die Lernkarte von „Platt is cool“ zum Thema „Schule“ im Jahr 2022 – hochdeutsche Seite
De Lehrkoort vun „Platt is cool“ to dat Thema „School“ in’t Johr 2022 – plattdüütsche Siet
Plakat vun „Freedag is Plattdag“
Menu Title